Contactgegevens

Bellaine t.a.v. Madelaine Martens
Piet Heistraat 2, 7731CC Ommen, Overijssel
E-mailadres: info@bellaine.nl
KvK-nummer: 68275374
Btw-identificatienummer: NL002311412B82

Wanneer je een afspraak inplant bij salon Bellaine, ga je automatisch met alle onderstaande akkoord. 

Algemene huisregels

Kom op tijd
In de salon wordt er enkel gewerkt op afspraak en er wordt gebruik gemaakt van een strakke planning. Daarom is het van belang dat je op het afgesproken tijdstip aanwezig bent. Dat wil zeggen; niet te laat, maar ook niet veel te vroeg.

Om jou als klant de volledige aandacht te kunnen geven en een ontspannen sfeer te creëren, wordt er tijdens de behandeling niet open gedaan voor anderen. Kom je ruimschoots te vroeg, dan kan dit betekenen dat ik nog met een andere klant in behandeling ben en daardoor niet in staat ben om de deur te openen. Zorg er daarom voor dat je niet meer dan 5 minuten voor de afspraak aanwezig bent.

Ben je te laat voor je afspraak, dan kan dit gevolgen hebben voor de rest van de planning. In dit geval heb ik het recht om de afspraak te annuleren en de behandelingskosten in rekening te brengen.

Afmelden
Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat een geplande afspraak toch niet helemaal uitkomt. Mocht dit gebeuren, laat dit dan zo snel mogelijk, maar uiterlijk 24 uur voor de geplande afspraak, aan mij weten. Zo kan er nog een andere klant ingepland worden op het vrijgekomen plekje. Afmelden voor je afspraak doe je eenvoudig door op de afmeld-button in de bevestigingsmail te klikken.

Wordt er niet tijdig afgemeld, dan ben ik genoodzaakt om 50% van de kosten van de geplande afspraak in rekening te brengen voor de voor jou gereserveerde tijd. Ben je niet aanwezig op je afspraak, zonder dat je je van tevoren hebt afgemeld, dan zullen de volledige behandelingskosten in rekening worden gebracht. Dit bedrag dient in beide gevallen betaald te worden alvorens er een nieuwe afspraak zal worden ingepland.

Wil je jouw geplande afspraak verzetten naar een ander moment, dan geldt hiervoor dezelfde regeling als bij het afzeggen van de afspraak. Daarbij is het op eigen risico als er niet op korte termijn een nieuwe afspraak ingepland kan worden.

Covid-19 beleid
Wanneer je een afspraak inplant gedurende de huidige corona-omstandigheden, gelden de volgende aanvullende regels en protocollen:

  • De klant ontvangt een dag voor aanvang van de afspraak een bevestiging inclusief corona-vragenlijst per mail. De klant is verplicht deze vragenlijst na te gaan en bij risico op een corona-besmetting zo snel mogelijk contact op te nemen om de afspraak te verplaatsen.
  • Bij klachten van zowel klant als salonmedewerker, mag de behandeling op ieder moment, door beide partijen geannuleerd worden. Hiervoor worden geen annuleringskosten in rekening gebracht.
  • De klant verschijnt stipt op tijd voor de afspraak, zodat de salonmedewerker voldoende mogelijkheid heeft om zowel vooraf als achteraf, alle hygiëneprotocollen in acht te nemen.
  • Zowel de klant als de salonmedewerker dragen een mondkapje gedurende de volledige behandeling.
  • De klant hangt bij binnenkomt zelf de jas aan de daarvoor bestemde kapstok en wast direct bij binnenkomst in de salonruimte de handen bij de daarvoor bestemde wasbak.
  • De klant wast opnieuw de handen voor het verlaten van de salon. 
  • De salonmedewerker reinigt en desinfecteert de volledige salonruimte alvorens de volgende klant binnen gelaten wordt.

Betaling
In de salon kan er zowel met de pin als contant betaald worden. Dit dient te gebeuren direct na de behandeling. Bij aanschaf van een arrangement, dient dit bedrag in één keer betaald te worden bij de eerste afspraak. In sommige gevallen kan er een factuur gestuurd worden per mail. Deze dient binnen 14 dagen betaald te worden. Nieuwe afspraken worden pas gepland na betaling en reeds geplande afspraken worden geannuleerd wanneer er niet aan de gestelde betalingstermijn wordt voldaan. Eventuele prijswijzigingen worden minimaal 30 dagen voor ingang kenbaar gemaakt middels een informatiemail. De klant is zelf verantwoordelijk voor het lezen van deze mail.

Minimale leeftijd
Voor het zetten van kunstnagels geldt een minimale leeftijd van 16 jaar, met toestemming van een volwassene tot 18 jaar. Voor het plaatsen van gellak en bij lash lift behandelingen geldt een minimale leeftijd van 14 jaar, met toestemming van een volwassene tot 16 jaar.  Bij twijfel kan er om een ID-bewijs gevraagd worden.

Kinderen in de salon
Salon Bellaine is niet ingericht op het meenemen van kinderen tijdens de behandeling. Daarbij kan het afleidend zijn voor jou, maar ook voor mij als behandelaar, waardoor dit ten koste kan gaan van de geleverde kwaliteit. Er wordt daarom verzocht om kinderen onder de 12 jaar, niet mee te nemen naar de salon.

Cadeaubonnen
Gekochte cadeaubonnen zijn onbeperkt geldig en hoeven niet in één keer gebruikt te worden. Cadeaubonnen zijn niet inwisselbaar voor contanten en kunnen dus ook niet worden geretourneerd.

Aanvulling nagelbehandelingen

Garantie
Omdat ik achter mijn producten en werkwijze sta, geef ik een week garantie op kunstnagels en gellak. Mocht er binnen de eerste  7 dagen na de behandeling iets met de nagels gebeuren, dan wordt dit gratis gerepareerd. Na deze week wordt er een meerprijs berekend van €5,- bij een losse reparatie en €2,50 tijdens een behandeling. Ik het recht om van de garantie af te zien, als de adviezen die gegeven worden met betrekking tot de houdbaarheid van de nagels, niet worden nageleefd.

Verzorgingsadvies
Er wordt van jou als klant verwacht dat je jouw (kunst)nagels goed verzorgd. Dit wil zeggen dat je de nagels tweemaal daags insmeert met nagelriemolie en de nagels zelf schoon houdt. Het schoonmaken van de nagels doe je eenvoudig door gebruik te maken van handzeep en een nagelborstel. Gebruik geen scherpe voorwerpen om vuil onder de nagels te verwijderen. Bijt, pulk en trek niet aan de (kunst)nagels. Dit kan beschadigingen onder de nagelplaat veroorzaken, met ontstekingen en infecties als gevolg. Wanneer dit advies niet wordt nageleefd, vervalt alle recht op garantie.

Nagels van andere salons
Heb je kunstnagels of gellak laten zetten in een andere salon, dan zal dit verwijderd worden alvorens er een nieuwe set door mij geplaatst wordt. Dit omdat niet elk product en ieder merk even goed op elkaar reageert en dit ten koste kan gaan van de kwaliteit en houdbaarheid van de nagels. Hiervoor zal dan ook €10,- voor de extra tijd die nodig is voor het verwijderen van het oude product, in rekening worden gebracht.

Inplannen van extra behandeltijd
Wellicht zijn er bijzonderheden die extra aandacht nodig hebben tijdens jouw behandeling. Denk hierbij aan probleemnagels, een gewenste nail art of het verwijderen van oud product. Geef dit duidelijk aan bij het maken van de afspraak. Zo weet je zeker dat er voldoende tijd voor je gereserveerd wordt en voorkom je teleurstellingen.

Plan je een afspraak via het online inplan-systeem, dan kun je onder het kopje 'optioneel' extra diensten selecteren voor bijvoorbeeld nail art. Hier wordt dan bij het inplannen automatisch rekening mee gehouden. Bij probleemnagels is het aan te raden om eerst contact met mij op te nemen, voor je een online afspraak inplant.